Jag har helt enkelt inte orkat..

Tja bloggen!
Jag har helt enkelt inte orkat komma in på datan förrän nu,
Dagen i skolan idag var helt f*ckad för att alla vill få fram sin åsikt
till modevisningen som är på:
TORSDAG ???
FREDAG 11:00
LÖSDAG 15:00

Så att den får ni ju INTE missa hah ;)

Men ah i alla fall, alla typ "skrek" på varandra och sh*t, ingen
lyssnade på någon och så vidare!
Så att jag helt enkelt orkade inte komma in på datan när jag
kom hem, var heeeeelt körd i huvudet...

Men nu
så är det bättre iaf :), mår lite halvkasst men vadå man kan
ju inte vara på topp varje dag?!
Kom nyss hem från en SOLNING20min, as sköönt!!


Imorgon i skolan så ska vi modeller få håret fixat och make-up en
och allting i ordninggjort! Vi ska också "öva" på att gå så att allting
blir perfekt!! jag hoppas bara att min frisör är i skolan imorgon
annars så är jag KÖÖÖRD!! och det vill man ju inte vara ^^

Snart
så tror jag att jag ska tappa upp ett varmt bad med bubblor
och ljus (a), myysigt! Känner att jag behöver få slappna av lite!
Jag gjorde ju inte det igår...

MenMen jag kommer in lite senare ikväll, så se you laater bitchees^^
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0