julhandel!

Tjaa igen!
Nu så har jag varit i skolan och hämtat material
så att jag kan plugga till MINA PROV,.. Ah jag trodde
att vi skulle ha ett prov mensen när jag var i skolan
så ringde Melanie och sa att vi hade 2 till, jobbigt...
Sen + en läxa, haha men men det är bara att köra på!!

Sen efter skolan så mötte jag upp Simon så åkte vi till
Kista, "JAG ÄLSKAR ATT DEM HAR NEWYORKER I KISTA",
Det är så min butik hah^^, men i alla fall så köpte en
julklapp(ar?!) till Simon älsklingen<3, jag hoppas
att han blir nöjd, han fyller ju år nära inpå sen också
så att jag hade lite besluts ångest över vad jag skulle köpa,
men med lite hjälp så fick jag ordning på det!

Jag kom precis hem dårå, och har inte hunnit göra någonting ännu,
Men Simon vill att jag ska komma nu så jag kommer
in senare igen, men ha en bra fredagskväll allesammans!!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0