kunde inte sluta gråta...

Tjuus bloggen!
Igårkvääll så blev det lussekatts bakning = jätte mysigt/gott!!!
ÄLSKAAR det! sen så hände det väll inte så mycket mer, gick och la oss typ.

Men inatt så drömde jag typ någon sjuk mardröm, alltså jag vte inte vad som hände,
typ om andar och grejer, blev skit rädd och jag kunde inte sluta gråta när jag hade vaknat!
ÅHH det värsta som jag varit med om tror jag, shiit!! INTE KUL.

Idag så har jag ju varit i skolan, och har prövat lite olika frisyrer på mig då
till modevisningen!!!!! ÅHH är så pepp men ändå skit nervös
.... kommer att bli så awesome.

Snart så kommer Älsklingen hit, och Denise kommer också så ska vi kolla på
Desperate HouseWifes, och ha det gött!

Det är min natt/dag än så länge men nu så ska jag blogga vidare, see you!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0