kvällens!

Ja, Tja bloggen!
Jag sa ju att jag inte skulle komma in på datan förrän senare idag
(nu). Men ah det gick bra på ÄlvsjöMässan (: blev lite knas bara
med tiden/musiken men vi fixade några sista minuten grejer,
Jag kom faktiskt på Idén ööver hur vi skulle göra där på slutat
Stolt (a).

Sen efteråt så åkte ju Jag och Ioanna till stan för att köpa
lite special things, hah ;). Jag kan tyvär inte nämna vad
men det e riktigt bra i alla fall ...

IMORGON så är det modevisning på ÄlvsjöMässan gott folk,
den är runt 16.00 typ (har inte riktigt koll på publik tiderna)
eftersom att Jag som är modell, ska vara där 3timmar tidigare
för att jag ska styla håret & make up, avundsjuka?!

Men jag kanske kanske kommer in efter Greys Anatomy som
börjar nu ;), missa inte det.
Men i fall jag inte kommer in så NATTI NATTI
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0