lussekatt time!

Hallå bloggen!
Skön dag i skolan, känns lite meningslöst med 1lektion men jag ska inte klaga!
as nice ju haha, Sen efter skolan så handlade jag lite bakningsgrejer
så att Jag och min Älskling kan baka Lussekatter jaa det börjar ju bli läga för
det nu känns det som i alla fall hah, Sen så köpte jag en liten present till min Mami,
är väldigt stolt över henne för att hon ska på en arbetsintervju imorgon :D, kuuul!
Så att hon fick en jätte fint ljus av mig, och liten blombukett (alá dinkel), och ett
litet kort med ett 4-klöver på (:. känder som att det behövdes!

Nu så har jag druckigt kaffe och ätit lite chips (a), haha kanske ska sola/gymma
med Sanna ikväll, får se. Men nu så ska jag kolla runt lite på datan men se you later!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0