PANIK MORGON

Tjuus allihopa!
Ännu en modevisning KLAR (:.

Men shit alltså, trakifen imorgon var = PANIK
Jag skulle ju åka till Älvsjö, men det var något
fel mellan Stockholm C - Stockholm S så att
tågen ifrån kungsägen/Bålsta åkte inte längre än till
centralen och tågen från andra hållet åkte bara till
söder, och jag fick reda på det på morgonen när jag
precis vaknat, hann inte göra någonting alls alltså haha^^
Så att jag väckte papi så att han kunde skjussa mig till
rinkeby centrum, och ta den snabbaste tuben
mot fridhemsplan, men han kunde typ inte så att
jag tog en taxi till rinkeby centrum, där jag mötte
upp Ioanna, så åkte vi tillsammans, men SHIT ALLTSÅ!
vilken panik det var, ahha inte min morgon!!!!
HAHAH vilken dag!, Sen så hade vi ju våran 2:modevisning
och den gick as bra ;D,

Nej men nu måste jag fixa lite grejer, ska ju fira Melanie ikväll
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D AS NICE!
Men jag kommer in innan jag drar see you then!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0