sista

Godkväll på er!
Just nu så sitter jag och kollar på en film som går
6an, jävligt bra faktiskt men jag "katchade" inte riktigt
upp namnet på den haha^^, konstigt nog så är jag inte trött
ännu även fast jag inte sov någonting i natt (eller ah förra natten),
eller ah, jag ville sova som fan men det gick inte pga. mitt hostande..
j**vligt irritetande kan jag säga!
Men jag ska försöka att sova inatt haha^^ "hoppas att jag lyckas"

Min Älskling ligger i alla fall bredvid mig och sover <3 han e så
sööt så :D lust att äta upp honom, men det går ju inte hah^^

Imorgon i alla fall, eftersom att vi flyttade dalarresan till Lördag
så e jag ju ledig, och funderar på om jag ska åka till Kista eftersom
att dem har utökat deras butiker och har 30%rea , och det låter ju
lockande för mig i alla fall?! hah
Kanske kan hitta någon JULKLAPP till min älskling<3

Men nu så ska jag konsentrera mig på filmen, men I will se you tomorrow!
naattinatti&lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0