sjuk eller inte ?!

Ja som sagt så åkte Papi & Simon till Vällingby, för
att se den önskade filmen en gång för alla haha :p.

Själv så kollade nyss på Desperat HouseWifes, avsnitt från
i Tisdags och nu så kollar jag på Greys Anatomy (onsdagens avsnitt).
Sen klockan 19:00 så börjar GossipGirl!
Hell Yeah, TV-kväll allihopa, as niice.

Imorgon så är det skola, jag är typ sjuk?! eller jag vet inte riktigt
Jag känner mig sjuk, men febertermometern visar ingenting :S :P,
aja jag vet inte, sjuk eller inte så ska jag till skolan!
För att vi ska jobba och fixa en massa grejer till Modevisningen!
Men nu så ska jag kolla vidare, men se you later :D!!!!!!!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0