sjuuk

Jag förstår ingenting just nu, Igår så mådde
jag bra och var på bio med Malin ju. Filmen var as bra
btw -  men jag måste typ bearbeta den haha^^ :p
Kändes lite som att den här filmen behövde göras
för att 3an(som kommer ut om ett halvår) & 4an.
Skulle kunna göras och blir bra ;p, men filmen var bra iaf!

Men aja Igårkväll när jag kom hem så fick jag SK*T ont
i mina öron, har fortfarande ont i dem. Det e därför jag inte
har gått in någonting på datan tidigare, + att jag gick upp typ
16:15
, eller någonting sånt men jag ahr varit vaken sen typ
13:00,... Men nu så ska jag ta det lugnt sen lite senare så
blir det GossipGirl! det ska bli mysigt.
Men kanske inte kommer in mera för kvällen, men vi får se
see you later!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0