trött eller vaddå?

Tjenare bloggen, jag tänkte faktiskt gå in för tyå 4 timmar sedan
eller någonting sånt, men jag somnade haha (a). Och jag drömde en skit
äklig mardröm, orkar faktiskt inte berätta den för jag vill inte tänkte på den :p!

Jag och mami var nyss och Solade i Spånga, as skönt :D haha, egentligen så skulle
jag ha solat med Sanna, men eftersom att jag somnade så blev det lite kaos ahh^^
men vi bestämde oss för att synas i helgen istället!
Och det tycker jag låter as nice ;).

Imorgon så är det utvecklingssamtal, så att jag är ledig från skolan = skööönt!
förutom min tid dårå^^
Men nu så ska Jag, Simon, Mami & Papi sätta på "Änglar&Demoner" filmen
verkar ju sjuuukt bra, måste bara se den!

Men jag lägger in bilder sen på dagens OUTFIT!!
seee youu, lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0