AOOTSHHH

OJ SHIT!
Jag märke nyss att mina senaste inlägg inte finns på bloggen,
eller någonstans :O :S, vad hände liksom. INTE bra.
Så förlåt mig för "dålig/ingen uppdatering" dem senaste dagarna.

Min bild på outfiten som jag hade på skolfottot försvann också, weard men
ändå! Så att jag säger bara vad jag hade på mig sen så får
ni vänta tills jag får mina fotton haha ;D!!

Överdelen:
OUT OF CONTROl, Tshirten - H&M
VÄST - H&M
JEANS - GINA TRICOT
LÄPPARNA - SKIMRANDE RÖDA
KLACKSKOR (nya höstklackarna) - SKOPUNKTEN

thats it ;).

Jag kom nyss hem från skolan btw, har ätit lite mackor haha och
druckigt kaffe, mmm!!
Jag ska strax äta middag och sen så blir det läxa?!
Får se med det där med läxan haha :p, Jag kanske åker hem
till Simon och sover där men det e väldigt tveksamt tror jag,
Solar i sånna fall också då hah (:.

Men jag ska kolla på tv och chilla med mitt kaffe haha (:.
loovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0