dagen + JENNIFER + imorgon

Helluu!
igentlng speciellt har väll hänt idag dårå, har bara degat gånger 1000 haha.
Sofi åkte nyss hem, så att nu är det Jag och Simon.
Malin ska komma förbi lite senare, och umgås / lämna mitt busskort :),
så ska vi väll kolla på någon film eller någonting sånt.

MEN DET BÄSTA AV ALLT: JENNIFER KOMMER HEM IDAG OCH HÄLSAR PÅ <33
har verkligen saknat henne jätte jätte mycket, hon kommer hem med sällskap av
TILDA, som jag också saknat :D.
Det ska bli jätte mysigt, så ska vi äta fondy mums, mums.
Ah det ska bli awesome.

Morgondagen, så ska jag nog till Vällingby och fixa lite grejer, sen kanske till
Butricks / H&M och shoppa lite stuffes till på Lördag!!

Ska kolla TV nu, men se youu!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0