dagen´s än så länge

TJA!
Idag så var det skolfotto i skolan och det gick väll sådär :P
men man kan väll aldrig riktigt bli nöjd med skolfottot, får se när
det kommer hem i brevlådan helt enkelt. (:

Idag så blev jag också HEELT klar med alla mönster grejer till mina
jeans som jag ska sy som jag har designat helt själv! *stolt* hoppas
bara att dem blir riktigt snygga!
Var lite jobbaigt dock att vi inte hade någon lärare idag på sömnaden
så att alla frågade Mig och Ioanna om hjälp för att vi ligger först,
och det e ju lite kul att man e duktig men lite jobbig i vissa fall. :P

Så imorgon så är det bara att SY järnet ;) hah,

Men nu så sitter jag i alla fall hemma med Simon min älskling <3 har saknat honom!!
Och kollar på Bygglov haha, tycker att det e skit kul (a).
Men nu så ska jag plugga lite (:, see you!
lovelove


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad blev dt för outfit då? :D

du måste skicka ett foto till mig sen när dom kommer :)



älskar dig

2009-10-08 @ 03:09:20
Postat av: storesyster

vad blev dt för outfit då? :D

du måste skicka ett foto till mig sen när dom kommer :)



älskar dig

2009-10-08 @ 03:10:51
URL: http://haringenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0