går/dagen´s

Jaa, igår så var jag ju i Jakobsberg och på Autlett och lämnade in CV:n,
det kändes riktigt bra faktiskt :).
Sedan så gick Jag, Malin & Sofi vidare till IKEA för att kolla på halloween,
dekorationer typ, men hittade ingenting.... Så att det är väll bara att åka till
Butricks innan halloween, måste ju ändå köpa lite grejer där ;), haha.

Sedan så åkte Jag, Malin & Sofi vidare hem till mig, och där va Simon :),
Det första vi gjorde var väll att brja laga mat hah, Fiskpinnar & Potatis blev det ;)
riktigt niice faktiskt. Sedan så kollade vi typ på 4filmer hah, mysigt mysigt.
Sen så blev klockan 02:00 och Malin beslöt sig för att åka hem ?! hahah ^^
mitt i natten liksom ;p. Sen så slocknade vi väll någon gång runt 04:00 tiden!

Idag så har vi ju inte gjort ett j*vla skit ännu haha, Mami vill att jag ska åka
till Vällingby och köpa lite halloween grejer, och lämna CV men ja vet inte.
Får se helt enkelt, men jag ska vara lite social nu så see youu!
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0