GOOODMORGON

GoodMorgon på er!
Jaa, vaknade ju för inte så länge sedan. Sitter i soffan och chillar med datan,
och plötsligt så kommer två stycken helt random killar in i mitt vardagsrum haha
jag ba: WHAAAT?!?!?!, men det visade sig att dem var snickare, men mamma hade glömt
bort att dem skulle komma hit idag :p.

Idag så ska ja förmodligen till Butricks i alla fall, och köpa min halloween utstyrsel
*hoppas jag*, haha. Nej men vi får se i fall det blir så. Annars så tror jag väll att jag
ska till Vällingby och fixa lite.

Jennifer & Tilda kom ju som sagt hem igår, jätte mysigt faktiskt!
Vi satt och spelade kort och snackade en bit under natten (:, sen så gick
vi och la oss, för att alla var helt utslagna!
men ska drricka kaffe nu ;), seee youu!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0