HALLOWEEN närmar sig!

Tjenare, första uppdateringen sen igår ... INTE BRA (a)
Men igår så åkte jag till Vällingby *YEEAH* haha, och köpte
lite grejer, och sen så åkte jag hem till Malin och vi hade det mysigt :),
kollade på film och snackade lite skit om i helgen ;). Sen så sov jag över där ;).

Sen när vi vaknade upp idag, så fixade vi oss sen så åkte vi till Stan för att
halloween shoppa det sista... det kommer att bli as bra :D haha.
I Stan så mötte vi upp min kusin Lucas också, och han hjälpte oss en
hel del, TACK KUSIN VITAMIN! haha.

Men nu så är Jag och Malin hemma hos mig, provade nyss min halloween
utstyrsel, och det blir as nice ;),
Min + Malins utstyrslar är bääst haha ;D
Men jag ska vara lite "SOCI" med Malin, som hon brukar säga hah :P
men see youu!
loveelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0