helgen ....

OH CRAP!!
Igår så gjorde Jag ingenting, var hemma och luffade bara
haha, nej men vi fick besök ut av min "gudsyster" Linda :), det var trevligt.
Min farbror kom också hit med sina två stycken barn, jätte sööta!
Sen så sov jag typ haha^^

--------------------------------------------------------------------------------------

Okej, i Fredags så spänderade Jag och Simon kvällen med Malin,
Jossan, Max och Marcus (:, det började med att vi var hemma hos Max
och där så knäckte vi några öl ;P, haha trevligt trevligt
Sedan så drog vi vidare till Jossan och på vägen dit så var
det e massa snorungar på bussen HAHA som att där och skrek/sjöng?!

HÄSSELBY, JAJA.   VÄLLINGBY, JAJA.

och så vidare haha, sick alltså!?
det var lite roligt, och gav oss alla ett gott skratt^^
Jaa vi var väll hemma hos Jossan i några timmar och chillade men sen så
tog Jag och Simon natt bussen hem till mig och sooov (;

Kommentarer
Postat av: Josephine

HAHAHHA! fett kul, hässelby JAJA, vällingby JAJA!!

galna alltså, :D <333

2009-10-22 @ 07:41:57
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0