16:15

Helluu!

Igår så var Jag med Malin, Josephine, Max, Sanna och David.
Vi satt hemma hos Max och chillade lite + drack lite bärs, och
underhölls av att David sjöng / spelade gitarr "helt sinnesjukt bra".
Så vi satt där ett tag sen så var det dags att dra vidare så att vi drog
till "Hundklubben" eller va det heter ^^ i Viksjö och satt och lodade
där i ett tag men alla blev typ lite dryga när vi kom dit så bara efter
ett litet tag så drog vi oss hemåt igen! (fuck Simon&Meurling som skrämde oss)
Men vi var faktiskt berädda :p.

Nu så gör jag inte så mycket mer än att jag nyss käkade lite och kollar
på "Hajen 3". Malin ska komma hit om ett litet tag så då ska jag möta henne
vid bussen (:.
Min syster Jennnifer ska ju åka till Norge på måndag och jobba, hon ska
bo där i ett halv år ungefär.. Ensamt.
Så att ikväll så ska hon ta hit dem närmaste vännerna och umgås med dem lite
/ festa lite typ innan hon åker.
Det känns ju lite jobbigt, att hon åker och jag kan inte följa med..
menmen, hon kommer ju hem och hälsar på samt så kommer ju vi och
hälsar på henne / dem.
Men nu så ska jag inte tänkte mera på måndagen och vara glad idag istället!
Jag kommer in lite senare, see yoouu!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0