HAHHAH TANT+SPARKIS

Tjuus!

Det här var i alla fall gårdagens kläder :)
Det hända väll inet någonting speciellt igår egentligen förutom
att jag sprang 9varv runt en plan typ på gympan som motsvara
typ 3300meter eller någonting sånt + att jag var duktig på fotbollen
sen efteråt (a), tyckte i alla fall min lärare :p.


Fin bild på dagens outfit va haha, ser ju typ ingenting men i alla fall :p
Idag så var det en rolig dag faktiskt, det började med Historiska museet, sen så var det
lunch, lite mönster konstruktion som var as lätt ( därför kul ), sen så gjorde Jag och Ioanna
klart våra mönster till våra egna byxor :D.
Vi drog till Åkes och skulla olla tyg men dem hade bara 3st olika :S
weard, men ah. Så att Jag och Ioanna drog till en mysigt fik där dem hade världens största
varma choklad hahah^^

AS GOOOD!
HAHHAHAHHA, sen så såg vi en gammaltant verkligen mormor, som hade en
sparkcykel ahahha^^!!
Okej i vanliga fall en rullator, men nejnej inte för denna tant!

SHIIT va vi garvade^^

Men nu så sa jag strax ringa Sanna och kolla hur det blir med motionen!
men see youu,
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0