kvällsmat.

Hej igen :)
Jag har kommit hem ifrån Sanna nu iaf, vi intervall sprang hela
spåret i Viksjö, känns jävligt nice faktiskt. Men konstigt nog så var
det lättare på slutet fast att man var tröttare då! :p
Sen så blev det "Idol" haha, så jävla nice + roligt.

Jag e med Simon nu och har precis kvällsätit lite (a).
Vi ska väll kolla på en film strax eller någonting.

Justeja jag har kommit på modellen till mina jeans nu :D
jag har dem på en skiss här framför mig, men ni får inte
se dem förrän dem är klara haha (;
Jag ska börja på mönstret imorgon så om kanske 4veckor
eller någonting e dem klara, nice.
Men ska vara lite social nu, men se youu!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0