låång dag, (:

Hejhej!
Idag så har det varit en låång dag, men rolig :)

Dagen började sorgligt, gick upp vid 05:00 och åkte med
och lämnade min kära storesyster på Centralen.
Jag grät inte men det kändes as jobbigt, och nu så känns det ensamt.
Men jag får väll åka över om en vecka eller någonting om det blir för
jobbigt <3.
Sen så kom jag ju hem igen och gick och la mig en stund, gick upp igen
vid 10:00 tiden och då så satte jag mig och chillade en liten stund sen så
gjorde jag min läxa som skulle vara klar tills idag, när den var klar så var
det dags att gå till bussen. Skönt nog så hade jag bara en lektion idag så jag
slutade vid 14:15 och då så åkte Jag, Ioanna och Mell till Kista och kollade runt
lite, jag skulle pröva päls jackan som jag ville ha men det blev en besvikelse...
Inte så roligt faktiskt, den var väldigt stor + såg väldigt fejk ut = inte bra!

Men efter att vi hade strosat runt i Kista och käkat på donken så åkte vi
hem till Ioanna och umgicks där ett tag, mysigt mysigt!
Vi kollade på gamla bilder / utomlandsresor :O viiiil åka hah! helt galet.
Men sen så var vi tvugna att dra oss för att Ioanna skulle på sin dans (:
så att Jag och Mell tog bussen hem och nu så sitter jag här hemma och kollar
på "Färjan 3" hahah ;D störtskönt!
lägger upp bilder lite senare (;.
Men ska äta nu be right back!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0