Lördagens!

Nej men tjenare bloggen :p!
Jag tänkte uppdatera er lite om helgen, låter väll bra va ;)?! haha vet att ni vill de (a).
Eh ja, i Lördags så borjade det med att jag gärna ville typ "chillkröka" lite med
några sköna vänner eller ngt, men det slutade med typ fest haha!
Inte så galen fest som det brukar vara när det e hos mig dårå, men nice och mysigt
var det iaf. Det var Jag, Malin, Marielle, Josephine, Simon, Max, Niklas, Rille, Marie +
2killar till haha (a), oj vi va rätt många ahah. (Förlåt om jag glömde nårgon, tror inte de dock!)
Här e några bilder ifån kvällen!

Marielle, Malin, Jag & Josephine

Malin, Marielle & sexiga Jag haha^^

The WILD girls!

HAHHA, alltid på bodet alltså :p

Jag & min honey Simon

Marielle & Jag
(repris)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0