många tårar ;'(

Hej bloggen!
Jag har inte kunnat vara inne någonting idag för att min data har
varit "oanvändbar" kan man säga :p.

Men gårdagen var jätte rolig / sorglig.
Jennifer tog ju hit hennes närmaste vänner och vi partade hejvilt.
Det blev många tårar under den kvällen, väldigt många.

Jag kan inte äns säga med ord hur mycket jag kommer att sakna
min bästa syster Jennifer.


Imorgon så ska jag ju följa med dem till stationen för att säga
"hejdå", förtillfället. Men vi kommer ju att synas inom kort igen, men kommer
att kännas hur sjukt konstigt att hon inte ska bo hemma.

Jag måste dra mig nu och kolla igenom min läxa tills imorgon, men vi
hörs senare, see yoou!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0