NORGE!

Tjena bloggen!
Som ni kanske förstår så har jag ju landat i Norge,
och det e fan helt galet här "men det visste jag ju redan innan haha".
Jag har tagit en massa bilder idag men jag lägger in dem imorgon
för att datan e lite konstig tycker jag haha ^^,
Just nu så sitter Jennifer, Tilda, Emma & Simon och kollar på Idol
men jag pallade inte :p, så att jag passade på att skriva lite
om mig själv till er haha :p.
FÖRLÅT IOANNA ATT JAG INTE RINGDE, men jag hann inte i morse
och det kostar 4kr i minuten härifrån :O -.-.

Idag så har vi väll inte gjort någonting sådär speciellt, men det har varit
nice ändå, jätte roligt att träffa dem nuvarade Norge-borna haha :p.
Men imorgon så ska vi ju fira Tilda, ska bli as kul :D.
Men jag återkommer imorgon, haaare niiice!
looveloove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0