Plugg, plugg plugg + lite spring

Godkväll på er (:

Jag har faktiskt inte kunnat vara inne tidigare på datan för att
sen jag kom hem så har jag bara gjort tvp stycken saker
och det är: Pluggat & Sprungit, och det e faktiskt viktigare än datan
:p
Jag kom väll hem runt kvart över 5 rycket eller någonting sånt eftersom
att jag slutar halv 5 på tisdagar...
Så vart det Plugg, plugg plugg,
sen närmare 7 tiden så mötte jag upp Sanna, och vi åkte vidare till
en sjö som finns här i närheten ut av mig, den e väll cirka: 2 - 2,5km lång
eller någonting sånt, och det varvet blev det två gånger utan att äns stanna,
Jag är riktigt stolt över mig själv :) jag fick inte äns håll + att det tog bara
typ 15-20min och vi joggade sakta ;).

Sen så kom jag hem igen i alla fall och fortsatte att plugga, jag blev klar med
religionen, det var faktiskt ganske roligt för att jag gjorde ett litet collage, och
skrev en massa (:. det blir nog prima. Gjorde nog inte som resten ut av klassen
kommer att göra, and that´s goood!
Måste chilla lite nu e helt död :p see you!

lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0