skoldag

Halelulja (:
Jag kom precis hem från en skön skoldag, idag så hade vi bara modekurs typ
( det menas med att vi sydde tp hela dagen) hah. Nästa gång så ska jag
börja att sy på min "toile" det e en övning innan man syr det riktigt plaggen liksom
så att den ska passa direkt typ^^.


Nu så sitter jag och kollar lite halvt på Tv, och har nyss ätit en sallad.
(ser väldigt äkligt ut)

Men det är as gott :D, vitkol + mammas special dressing + salladskryddor / salt, muums.
Jag ska börja med min läxa snart också, den ska ju vara klar imorgon så att
jag har inte så mycket att välja på.
Kanske ska träffa Sanna / Simon senare också men men vi får se, ska kila nu men se you!
lovelove

(HAHHA DEN HÄR BILDEN KAN JA FÅ BJUDA PÅ ;), Melanie!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0