Söndag!

På Söndagen så vaknade de jag eller rättare sagt gick upp vid
tio tiden eller någonting sånt, faktiskt inte bakis alls men hade (har fortfarande)
ilningar i tänderna som in i H*lvete dårå, ska aldrig mer dricka någonting annat än ÖL!
Men aja jag vaknade upp gjorde kaffe till alla haha och sen så vart det ssoppa för
min del haha!
Drog lite senare till Vällingby där jag mötte upp Sanna & Jasse, skulle kolla på lite
halsdukar och sånt + att jag sulle köpa lite smycken ;).
Blev en silverring + ett silverarmband as snygga faktiskt, kan lägga in en bild på dem imorgon.
Men men det var väll det som hände i Söndags sen så var det inte mer haha :p.

Sen så har jag Idag varit hemma hos Sanna som jag nämnde tidigare, men jag måste faktiskt
sova nu :) men see you tomorrow!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0