vårdcentralen

Hej på er!
Det blev ingen bild på dagens outfit idag ;p
För att så fort jag kom hem så bytte jag till min mysoutfit :),

Idag så slutade jag 11:40 i skolan *sköönt* och vi hade bara "Färg & Form"
hela dagen. Sen efter skolan så mötte jag upp Mamma på Spånga station
för att vi skulle till vårdcentralen vid 13:00 tiden för att  kolla upp mina
"solutslag" som jag hade i pannan, men självklart så hade dem typ försvunnit
nu när jag väl fick en läkartid (eftersom att det inte varit någon sol på ett tag)
så då fick jag reda på en annan sak som inte var så himla roligt.. Men det är
lite personligt.

Just nu iaf så sitter jag och kollar på Idol från 2008, fett bra ;D
Men ska dricka lite kaffe nu och chilla, men I will be back!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0