Stressig gårdag.

Hej på er allesammans!
Jag tänkte ta och berätta om den långa gårdagen, ni vet det
finns en anledning varför jag inte kom in på datan igår kväll!
Fösta så började det ju med att jag drog till skolan
och här var skolans outfit:

Linne: H&M
Linne: H&M
Chinos: Gina Tricot

Jag gick i skolan typ kvart i 3, sen så mötte jag upp Sanna
för att vi skulle åka in till stan, och köpa en mys
ig grej (a)
Vi satte oss på ett fik vid Hötorget typ och tog en varm dryck var.

Jag tog en VarmChoklad med Grädda mums, och Sanna tog en Kaffe.
Där satt vi väll i någon timma och var så stolta över våra inköp i ROSA
.

Vi stannade väll kvar i Stan till 19:00 tiden, och var väll hemma till 20över
eller någonting sånt, så tog vi "moppen" direkt ifrån mig till Sanna för
att vi skulle hinna springa också, så när vi kan hem till Sanna en 20min senare
så var det bara att sätta upp håret och ta fram headsettet. Vi
sprang runt heela "Spåret" i Viksjö UTAN att stannna. Shit jag
är så jävla stolt över mig själv jag har aldrig kunnat det.
Spåret är väll typ 3km, men det e upp och ner för hela tiden.
STOLT.
Sen så åkte vi hem till Sanna lite bytte om och sen så hämtade jag Simon
för att han skulle sova hemma hos mig, hade saknat honom jätte mycket,
Förlår älsklingen för att jag var så tråkig, men jag var så sjuukt trött som du
kanske märkte.. <3
Vi åkte iaf hem till mig och tog en varm bad, myspys.
Sen så kom min nya myspys-drek på som jag köpte:

Åhh, I Love It!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0