22/4

Hej på er igen!
Shit lever jag fortfarande?! haha
nej men jag har verkligen inte orkat skriva på ett tag, det har ju varit
praktik, sen mycket i skolan när man kom tillbaka dit ;p
Så att det är min ursäkt (a).

Men nu så har Malin gett mig en spark i arslet, så att det är väll på tiden nu.

Idag så har jag i alla fall varit i skolan och jobbat som en idiot haha,
3timmars samhällskunskap hur låter det liksom?! haha

Jag kom i alla fall hem för typ 2timmar sedan och sen dess så har jag kollat
på en film och druckigt kaffe typ ;P.
Papi kommer hem snart och då blir det att fixa det sista till maten ;) trevligttrevligt!

Men ah eftersom att jag inte har varit inne på ett tag så funderar jag på en
extreme makeover, på bloggen eller någonting sånt! eller?!

Men nu så ska jag söka lite bilder på internet till min jack kollektion som jag håller
på med på designen, temat ska i alla fall vara sommar, haha (: läängar sååå!

Men I will be back in a bit <3
see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0