beautiful

Tjuus, ja jag har ju inte varit inne på datan så mycket idag
eftersom att Simon har kommit hit :D yeay!
Jag har i alla fall umgåtts med Simon ikväll, jag har också hunnit med en
16minutare solarium, så jeeevla skönt (: haha.

Har ju självklart kollat på Desperate HouseWifes också, får ju inte missa det ;)
haha, nej men nu så inväntar jag teét medans jag kollar på Männ som hatar kvinnor,
igen.. haha

Imorgon så är det ju Öppet hus i min skola S:t Martinsgymnasium, så kom om ni vill
haha, så i alla fall så går jag i skolan mellan 13:00 - 19:00 haha
rolig dag va ;P?! nej men det blir kul att se dem så 1:orna som kanske kommer
att börja (:, men nu så tror jag att mitt té är klart men vi hörs imorgon<3

nattinatti, lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0