fredag

Hej på er!
Jaa, idag så har ju jag varit i skolan och haft Färg&Form hela dagen
vi håller på att rita/designa ett rapporterat  mönster.
Jag har valt att inprireras av Alice i underlandet så klart haha ;)
me like!

Sen så mötte jag upp Simon och han följde med och kollade på
när vi hade gympa hah, sen så vart det Subway, muummms så goott det är!!
Sen så vart det hemgång, började typ direkt med att fixa maten,
jag hade bestämt mig för att göra min mormors påhittade soppa
som lustigt nog heter Paniksoppa, haha såå j***vla good haha
Det e typ en soppa som är gjord på alla resterna som man har kvar i kylen^^
men god är den!

Åt nyss klart om inte annat, ska dricka lite kaffe nu sådär eftermaten,
sen så vet jag inte riktigt vad som händer ikväll men vi får väll se :).

Men ha det bra nu såå länge då, see you!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0