m. malin :)

Hej på er!
Ännu en mysig dag idag faktiskt :)
Jag vaknade vid 11:00 tiden eller någonting sånt, sen efter ett litet
tag så hörde Malin av sig till mig och frågade om jag ville följa
med henne till Kista och det ville jag (;.

Fick med mig ett linne och en jättefin blus :D lyckat!
(visar på bild sen)

Sen så åkte Jag och Malin och åt middag hemma hos mig :),
mums va gott det var haha.
Vi hade sällskap av min farbror och några tilll också, myspys!

Just nu så sitter vi och koller på Aristocats igen ahha, och snart så
blir det dags för bio med Simon :).
Vi ska se "En galen natt" typ, eller jag tror att den ser så^^.

Men jag uppdaterar lite mer sen (: måste göra mig redo nu<3
see you, lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0