myspys

Hej på er!
Ja igår så hann jag inte gå in på datan innan det var dags att åka :)
Jag och Simon åkte i alla fall hem till Jossan och hade det jätte mysigt
tillsammans med Jossan, Max, Rille, Marie, Malin, Niklas, Marielle och Matilda :).

Vi satt först ute och och pratade och hade det trevligt med ljus och så,
sen så gick vi in och fortsatte att ha det trevligt & mysigt (:, tills det var
dags för hemgång.

Idag så har jag i alla fall varit i Kista med Papi och Simon och shoppat lite :)
det var väldigt mysigt faktiskt, fick med mig en vår/sommar jacka hem
och ett var vita tyg skor, as snygga ;D.
Så att det var riktigt nice, lägger in bilder sen förståss.
Sen så fortsatte mysigheten när vi kom hem med lite grillade tunna revbenspjäll,
vitlökskroketter men en massa gott tillbehör!

Simon åkte i alla fall här ifrån till en poker kväll med sina grabbar för typ
en halv timma sedan hah (:,
så nu e jag ensamen :(... slog precis på Aristocats haha, Mami köpte den till mig
har velat se den as länge haha ^^.

Men ah får väll se om det bara blir hemma kväll ikväll eller inte, men annars
så får ni ha det jätte bra kväll på er <3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0