sjukt ;P

Hellu på er :)
Ja idag så missade jag skolan haha, det var helt sjukt faktiskt!
För det första såvaknade jag halv 2 vilket inte har hänt på typ över
ett halv år haha. Sen för det andra så hade jag sagt till Mami när hon
väckte mig imorse att jag hade studie dag ;P, och det har jag inget minne av haha.

Snacka om att jag blev förvånad när jag vaknade haha, men ah när jag väl hade kommit
upp så kändes det lite meningslöst att börja pallra mig till skolan då,
så idag så har jag njutit av solen som bara den ;D, jävligt skönt faktiskt.
Tills nudå när himmlen helt plötsligt täcks av massa moln ;(.. men men jag har
ju fått typ 2timmars sol idag, så att jag är ganska glad ändå ;p.

Nu så blir det väll lite tv tittande och bloggläsande haha, have a great day!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0