today´s

Tjuus på er!
Jag hann ju inte gå in på datan imorse som ni kanske förstår ;P
jag har faktiskt kommit på en sak som jag undrar,
Hur hinner man lägga in en dagens outfit på morgonen?!
jag förstår seriöst inte det ahha, jag hinner typ aldrig, jag försöker men
jag finner inte tiden haha, men pallar ju inte gå upp typ 10min tidigare för att
göra det, eller?! haha

Aja men jag är ju i skolan nu i alla fall har precis ätit lunch (: mummss..
det blev en cream cheese bagel Esspreso House, ååh gud va god den är haha.
Jag börjar ju inte förrän 12:50 så det e nice, och då är det dags för en svenska
redovisning om Oliver Twist - Charles Dickens men ah det kommer väll
att gå bra, why not liksom?! haha

Ikväll så blir det en Spontan bio med Simon, Jossan & Max haha, ska kolla på
IronMan 2, den verkar ju ärligt talat vara as bra haha.

Men nu så tänkte jag blogga runt lite och träna lite inför redovisningen :)
men ha en bra dag nu, see you<3
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0