:( = :D

Jag tänkte göra upp lite för mitt deppiga inlägg igår, för att min klänning har kommit :D jaaaaaa. Men jag har fortfarande inte fått något sms och det e ju lite weard, men mami ringde dit och kollade och då visade det sig att dem hade det :D så hiimla nice så nu ska jag strax gå och hämta det! Och sen helt från ingenstans så har mitt H&M paket också kommit som inte skulle komma förrän nästa vecka haha ;) allting bara flyter på nu känner jag^^. Men lite stressad är jag fortfarande för att jag skulle behöva åka och köpa lösnaglar men mitt hår ser ut som crap och då menar jag det haha, och jag vill inte tvätta det förrän ikväll^^ haha vilka problem jag har haha ;P men det löser sig väll till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0