fail

Ja, när jag väl hämtade ut klänningen som jag skulle ha på nyår så visade sig att den var 1: trasig, 2: inte färdigsydd, och det räckte tydligen inte för när jag provade den "för att jag tänkte att det kanske kan gå i alla fall" så har dem skickat en storlek förstor också!!! = jag inte glad alls. Så jag skickade ett klagabrev med rubriken "väldigt missnöjd kund", så jag ska skicka tillbaka den så att jag får pengarna tillbaka och jag tänker inte beställa från nelly igen på riktigt länge! Sk*t företag.

Men jag hade som tur var en "backup" klänning som jag kan ha istället men eftersom att det inte var den jag hade tänkt mig så känns det fortfarande sk*t, menmen vad ska jag göra liksom! Den får duga, den är jätte fin jag hade egentligen tänkt att ha på mig den när jag fyllde 18 men det blev inte så, så att nu får jag ha den istället. Har tyvär ingen bild på den men ah ni får ju se hur den ser ut sen. Men nu så ska jag försöka att fixa lite efter omständigheterna till nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0