:(.. f*n

Så himla irriterande... Jag lyckades få min Moster att skjutsa mig till Spånga Folkan för att hämta ut mitt Nelly paket och när vi väl kommer dit så har inte mitt paket kommit dit :S?! Det stod på postens hemsida att den hade kommit, men jag har inte fått något sms heller för den delen :/ hmm.. Menmen den måste ju bara komma imorgon men det borde den, ska sitta med mobilen i handen från och med att jag vaknar imorgon haha SMS SMS SMS!! nej men det löser sig nog *hoppas jag* annars så vet jag inte vad ;P. Nu kändes det som att det blev värsta depp inlägget här haha menmen vad ska man göra.

Kommentarer
Postat av: Josephine

men vafaan då :o hoppas den kommer snart! annars får du börja rota i garderoben!!!! haha :o lycka till dink! <3

2010-12-30 @ 12:12:51
URL: http://jribbing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0