morgon gympa

Då har man precis sprungit ute på "gräsmattan = snötäcket" efter Mammut och räddat min kusins mobil tillbebör -.- gud jag blir så trött. Hon förstår ju inte att saker och ting inte kan ligga framme när man har en hund valp i huset, menmen hon får ju skylla sig själv! Jag orkade inte åka med till Jakan idag, det skulle ha blivit så stressigt på morgonen då. Men nu så har jag iaf checkat i rutan för alkohol på nyår då haha, då var det avklarat! Hoppas bara att dem har det som jag vill ha (a). Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag, försöka hitta någon fin restaurang till nyår kanske?! låter som en bra plan, sen så ska jag sooola :D men nu så ska jag hjälpa min kusin med hennes header, men ha en bra dag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0