break time

ÅÅhhhhhh haha jag hade nyss skrivit ett jätte långt inlägg så skulle
jag publicera det och datan fuckar ur haha^^ seegt som fan, men jag
kan ju ge er en sammanfattning i alla fall ut av det som jag hade skrivit^^

Ja, jag har nyss haft min redovisning i samhälle, och jag hade ju valt Anorexi
och det gick faktiskt jätte bra och alla tyckte att det var ett bra ämne att
välja eftersom att det är ju faktiskt "kan vara" väldigt samhällsrelaterad
och ett väldigt allvarligt problem i samhället.

Att modellerna ska vara så smala och långa och "undebara", shit alltså
men en sak som är ett faktum är att det är en väldigt stor majoritet av
alla modelbilder som är photoshopade och det måste man förstå.

Det var ju inte alla länge sedan som Levi´s hade en katastrof, dem skulle
ta modelbiler på en modell som bar deras kläder och modellen var normal
smal och hade en väldigt fin / normal kroppsform.
Men på modelbilderna så var hon vääldigt smal och "fin", och hennes midja var typ
mindre än hennes huvud haha^^ helt stört fan  ;p

Men men det finns ju många bloggare tillexempel som photoshopar sina
bilder rätt galet ;P, "tänker inte nämna några namn". Men tjejer & killar
som inte äns vet hur man använder sig ut av photoshop men ska använda det^^
När tillexempel benen blir för smala, och helt ojämna haha, lite roligt faktiskt
men ändå haha^^
Nej men dem får do their thing!

Aja men annars så har jag precis ätit på Esspresso House - Cream cheeas bagel
MUUUUUMMSS....
så jäävla gott alltså,

Nej men nu så ska jag kika runt lite på H&M´s hemsida och söka på
deras Vårkollektion ;) så att man får lite vårkänsla i kroppen haha
Det ska ju nämnligen börja bli varmare nu ;D
I´m so happy hah

Men men ha det jäävligt gött nu så hörs vi lite senare!
se you later bitches,
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0