dagen´s

Hemma igen efter ännu en lång skoldag, och då menar jag verkligen LÅÅNG!
haha, slutade 17:40 idag helt sjukt alltså det känns ju typ som att skolan
redan han stängt då haha^^.
Jag har väll varit hemma i ett litet tag idag i alla fall, har druckigt kaffe och chillat
lite granna :), myspys!

Jag ska lägga upp bilder ifrån dagen då vi firade Papi och sen ifrån modevisningen,
har tyvär inga bilder från själva catwalken eftersom att jag jobbade "back stege"
men jag har ju bilder ;). Bilderna lägger jag nog upp ikväll (sitter inte vid min data just nu)
men men dem kommer I promis!

Idag så har det förannars varit en lugn och skön dag, har sytt typ hela dagen,
och tagit det lugnt!
Men nu så ska jag sprätta lite och rita upp lite design idéer kan ju kanske lägga upp
någon idé som jag har senare haha, om dem blir bra haha^^,
men vi hörs senare (jag ska bli bättre på att uppdatera nu eftersom att alla klagar haha)
lovelove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0