dirty dancing

Hej på er!
Jag är hemma ifrån skolan nu eller ah har varit det ett tag ;P,
Sitter i vardagsrummet och kollar på "Dirty Dancing", så jäävla bra film
alltså, haha I loove it ;), synd bara att han som e huvudpersonen typ har dött...
Menmen what shall you do liksom!?

Imorgon så är det ju skola som vanligt, sen så ska jag träffa Denise på dagen,
och kanske åka till Vällingby/Kista, och köpa någonting att ha på mig till kvällen
då vi ska fira Niklas 18år! Det ska bli sjukt nice faktiskt ;).
Men vad ska jag ha på mig, har ingenaning alls, och även om jag hittar någonting
att köpa så vet jag inte, klänning, kjol eller vaddå?! haha

Snart så kommer i alla fall Simon & Papi hem "hoppas jag", haha
så ska vi äta pannkakor ;D, yeeaay!

Men ska kolla på filmen nu, men se you later!
lovelove

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 22:44:44
Postat av: Josephine

Dålig update dinkel! skärpning!! :D puss

2010-02-20 @ 22:45:24
URL: http://jribbingblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0