händelsefull

Hej på er!
Ja idag så har det varit skola som vanligt på er fredag haha,
hade typ en lektion sen så var det fika hah :), muums...
Sen så fick jag så sjuuukt i mitt huvud så att jag gick hem :(,..

Men men, jag åkte hem och tog det lite lugnt och knarkade alvedon haha
Sen så åkte jag till Vällingby där jag mötte upp Marie :),
Vi shoppade loss lite haha, det blev:
Randig tröja = H&M
Lack leggings = Gina tricot
Halsband / Örhängen = Ur&Penn
(hittade inga bilder på hemsidan tyvär)
Tråkigt nog så hittade jag inte en ring,. men men vad ska jag göra haha!
Vi hade det väldigt revligt om inte annat och det e ju nice haha :)

Nu så är jag hemma med Simon i alla fall och ska snart ta en taxi ner till statonen,
Och där ska vi möta upp Marie och Rille och gå på bio och se Farsan, ahha
den verkar ju riktigt roligt^^.

Men nu så måste jag fixa i ordning det sista innan vi åker, så se you!
looveloove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0