hjälp mig (a)

Heej på er igen :)
Har ni haft en bra dag? Det har i ala fall jag haft förutom att jag är ensamen
hemma och har varit det i några timmar, och som ni kanske vet så har jag panik
när jag är ensam hemma, för att det spökar här! det kanske låter löjligt
men jag skojjar inte, det spökar verkligen!!!

*Knarande
*dunkande
*fotsteg
*röster
*obehagliga känslor

m.m, och som ni kanske förstår så är inte det så himla roligt direkt haha,
(ironiskt skratt).

Menmen, Papi, Simon och Jennifer är påväg hem nu så att det känns skönt :).
Snart så är jag inte ensamen längre ;) and that feels good!

Ikväll så är det utgång, Det blir Simons första utgång haha & Niklas som nyss
har fyllt 18 år, hell yeah!
Vart ska vi?! Hmm, det återstår fortfarande att se ;p.
Harry B James kanske som är ett jävligt nice typ halv rockigt ställe haha,
där får man bord i alla fall utan att betala en förmögenhet^^

Just nu så sitter jag i alla fall och kollar på Twilight, för att underhålla mig själv.
Kollade på Grease innan också, så j*vla bra film alltså LOV IT!
eller ah jag älskar alla musikaler haha^^
Men nu så ska jag åter gå till filmen, men jag kommer tillbaks senare ;).
See you laater, innan utgången dårå^^
lovelove


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0