JAAAAAA

Ja, ja, ja, ja, jaaaaa jag är klar med min fördjupnings uppgift :D,
jag valde att skriva om Anorexi för att det är ett väldigt allvarligt problem och
det kan ha väldigt mycket med samhället att göra, beroende på varför
man kan ha fått det!

Det tycker jag var riktigt bra av mig haha :D, och jag är faktiskt nöjd med
min insats trors allt haha^^

Så att nu kan jag bara ta det lugnt och njuta haha, jag tror att jag gör
redovisningen imorgon så att det är klart sen, så slipper jag tänkte på
det på lovet också ;).
Hoppas att det går bra haha^^

Ja jag nämde ju tidigare idag att jag skulle plugga ihjäl mig, det är därför
jag inte är inne förrän nu (:, om ni kanske saknar mig (a) haha!

Men nu så ska jag strax äta men ha det så J***VLA bra nu för fan.
LOVELOVE
Í´m so fucking happy right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0