Röda Tråden

Hallå på er :), har ni haft en bra dag? Det har i alla fall jag haft!
Dagen började med sömnad som var roligt, sen så hade vi ett studiebesök
på ett ställa som heter "Röda Tråden" där dem hade en massa olika och elastiska
tyger som man kan änvända mycket till underkläder och badkläder (:, det var faktiskt
mycket inspirerande och roligt.

Vi var på det här studiebesöket, för att vi håller ju på att sy underkläder och ska också fy
sy, antingen trosor, bh eller bikinis/baddräkter det är däremot j*vligt coolt tycker jag hah ;).

Just nu så sitter jag i alla fall och kollar på "Top Modell" som jag typ e beroende av haha^^
I just love it!
Senare idag så ska jag också städa mitt rum, eller ah det har jag i alla fall lovat mig själv hah^^
så att jag hoppas att jag gör det!

Men tänkte återggå till "Top Modell" nu så see you!
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0