vilken morgon!

Hej på er, härlig morgon? NEJ!!!
Ja jag gick upp vid 08:00 tiden typ och kollade hur sl fungerade
eftersom att det har varit kaos dem senaste dagarna, och självklart
så är:
tåg inställda, grova förseningar, om tågen går så går dem
1gg i timmen, bussen kanske inte går pga. av att dem måste fulla
upp ersättningstrafiken i innerstan, och om bussarna går så är det
grova förseningar, tunnelbana trafiken som går på jorden är inställda!

Ja det låter lovande va haha, det e helt sjukt jag kan inte komma till skolan^^
Ovh just idag så skulle vi till Älvsjö och kolla på ett project arbeta som 3:orna
i våran skola skulle ha, men nejnej jag kommer inte äns dit!!
Om jag inte hade åkt typ igårkväll haha ;P, aja men vad ska man göra haha
får väll hoppas på att allting blir bättre så att jag kan åka till skolan på
eftermiddagen, annars så får jag plugga på hemma!

www.sl.se

Men annars så får jag önska er en bra dag ahha, om det går^^
vi hörs senare ;)
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0