yeaay, I´m back!

Ja men hallå där igen, I´m back!
Top Modell är slut och strax så är det dags för någonting som jag
ÄLSKAR som känns som sommar, ah ni kanske förstår vad jag menar
haha såklart solning :D, haha har typ intw solat på minst 2 veckor för
att jag har varit sjuk, men nu så är det dags igen och nu så kommer
jag att hålla igång ett tag (;.

Jag hoppas på att kunna göra lite kaffe innan Papi kommer hem och
skjutsar mig till solariet, men jag får helt enkelt ringa och kolla
läget :).
Efter solariet så ska Jag & Simon städa rummet haha, det ser ut som kaos
just nu hah^^ helt seriöst! inte okej ;P.

Men nu så ska jag ringa Papi men vi hörs senare see you <3
lovelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0