03:18, OBS.

Oj, nu så vart klockan mycket helt plötsligt haha OBS.
Men ja, så går det ibland, har inte haft  tid att vara inne på datan mycket
alls idag för att jag och min syster har varit och letat födelsedagspresent till
min Mami som fyller år imorgon ;).
Hon kommer att få:
*Gå till en frisör och klippa/färga håret (på våran bekostning)
*2st böcker, båda verkar as bra! (spännande)
*lite ansiktsmasker (ta hand om sig själv vård)
mysigt tyckte vi ").
Men det är nice, imorgon eller ah idag eftersom att klockan e efter tolv, haha
så ska vi ut och äta också för att fira Mami :) mummms längtar redan ahha^^.
men det ska faktisktt bli jätte mysigt / bra, kinamat och allt ;).

Guuuuuuuuuud jag e inte alls trött för tillfället men aja, får väll glo på tv
och vara lite social med Simon, Jennier & Tilda lite till då (:,
så see you!
LOVELOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0